20 ילדים נוספים זכו במתנות שוות

עפר גדנקן No Comments on 20 ילדים נוספים זכו במתנות שוות

מסכמים שבוע שני לפעילות "הבקבוקים למיחזורית"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך מבצע 'בקבוקים למיחזורית' שנעשה בשיתוף פעולה של תאגיד המיחזור אל"ה וחבורת תריג, הילדים המשתתפים יכולים לזכות בפרסים יקרי ערך >> השבוע פורסמו שמותיהם של הזוכים בשבוע השני של הפעילות.

לאחר שיצאה לדרך פעילות "הבקבוקים למיחזורית" שמטרתו לעודד מיחזור בקבוקים בקרב ילדים מהמגזר החרדי, בשת"פ פעולה של תאגיד המיחזור אל"ה וחבורת תריג, תאגיד המיחזור אל"ה וחבורת תריג מפרסמים השבוע את שמות הזוכים בשבוע השני לפעילות. בין הילדים שזכו בפרסים שווים, זכה השבוע ילד שאין לו מיחזורית קרובה לביתו, אבל הוא החליט לא לוותר והתעקש למחזר את הבקבוקים ובמסגרת נסיעה משפחתית לירושלים לקח עמו בקבוקים על מנת למחזר ולהשתתף בפעילות ולבסוף גם זכה במתנה שווה.

ילד נוסף שזכה השבוע במסגרת הפעילות הייחודית, התבשר על הזכייה רק לאחר ששב מהלימודים בחיידר. הוריו של הילד התבשרו על הזכייה בעת שבנם שהה במסגרת הלימודים, אך הם שמחו לשמוע על הזכייה ובשרו לו אודותיה כשחזר מהלימודים.

רוצים להשתתף בפעילות ולזכות בפרסים שווים?

אספו בקבוקים משפחתיים ריקים, רשמו את מספר הטלפון על כל בקבוק, השלימו את המשפט 'חשוב למחזר כי…', והשליכו את הבקבוקים למיחזורית הקרובה, ותקבלו אפשרות לזכות במגוון פרסים שווים של חבורת תרי"ג, מדי שבוע יאספו הבקבוקים מרחבי הארץ.

בין הפרסים שמוענקים מדי שבוע במסגרת פעילות 'בקבוקים למיחזורית', ניתן למצוא מינוי שנתי לחבורת תרי"ג, מדבקות קיר של חבורת תרי"ג לחדר ילדים וספרי קומיקס של חבורת תרי"ג. באמצעות הפעילות הייחודית שמקנה לילדים הרגלי מיחזור, נחשפים הילדים לערכי השמירה על הסביבה.



0 תגובות